2na setmana


[5, 8] febrer: aquesta setmana ja he pres millor contacte tant amb la dinàmica de l'institut, el mètode de treball de les distintes professores i, sobretot, amb els alumnes.

Per poder gaudir i aprendre al màxim, he anat a totes les classes possibles, des de 2on d'ESO fins a 2on de Batxillerat. No sols he sigut oïent a les classes, sinó que també he col·laborat ajudant els alumnes mentre feien problemes a classe, o realitzant-los jo a la pissarra.

M'ha cridat l'atenció que els alumnes de 3er de PMAR no són alumnes únicament amb dificultat per a l'aprenentatge, sinó que lis manca qualsevol tipus de motivació. També m'ha sorprès negativament que els alumnes de 1er de Batxillerat siguen tan xarradors i poc respectuosos.

Tanmateix, estic molt contenta en concret amb el curs 4rt A, ja que els alumnes són molt propers i simpàtics, i amb la classe de 2on de Batxillerat de Física, perquè el currículum em sembla més interessant que la resta.

En general, la interacció amb els alumnes ha sigut molt satisfaent per a mi i espere que també ells s'estiguen beneficiant del suport que done a les lliçons.


A banda de les interaccions usuals, també he conegut els alumnes més disruptius del centre, el seu comportament i les mesures que pren el centre amb aquests estudiants que no respecten ni s'interessen per res.

Per últim, he assistit a tres reunions: 
  • Al Pla de Transició ha sigut interessant veure la diferència d'opinions entre mestres i professors de Secundària en lo que respecta a la promoció dels alumnes problemàtics.
  • Al Claustre: on s'ha informat dels pressuposts passats i presents i dels materials necessaris per al proper curs.
  • Al Consell Escolar: on s'ha votat sobre l'anterior, i s'ha informat sobre diversos temes (Jornades Culturals, defectes d'obra del centre, alumnes disruptius, etc.).



Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

5a setmana

6a setmana

10a setmana